Daxaro lanserer ny nettside: Bygger bro mellom arkitektur og innovativ teknologi
10. november 2023

Daxaro Groups nye nettsted: En inngangsport til teknologiske løsninger innen eiendom, IT og arkitektur

Oslo, Norge - Daxaro Group, et mangesidig kraftsenter som opererer i skjæringspunktet mellom arkitektur, IT og eiendomsutvikling, er glade for å kunngjøre lanseringen av sin nye nettside. Plattformen illustrerer Daxaros pionerånd og engasjement for å flytte grensene for teknologisk innovasjon i det bygde miljøet.

"Vår nylanserte nettside er et bevis på Daxaros engasjement for oppfinnsomhet og fremgang", sier Simeon Kirkegaard, styreformann i Daxaro Group. "Vi har en unik blanding av ekspertise på tvers av ulike sektorer, og dette gjenspeiles tydelig i vår digitale tilstedeværelse. Besøkende vil få innsikt i hvordan vi utnytter teknologien til å omforme det bygde miljøet for en bærekraftig og oppkoblet fremtid."

Nettstedet gir en omfattende oversikt over Daxaros tverrfaglige tilnærming og beskriver hvordan vi integrerer banebrytende IT-løsninger i eiendomsutvikling og arkitektoniske prosjekter som omdefinerer bransjestandarder.

I tillegg til å presentere Daxaros siste prosjekter og nyheter, er nettstedet en informativ ressurs for kunder og interessenter som er interessert i konvergensen mellom teknologi og miljøvennlige byggemetoder.

"Vi ser frem til å kommunisere med de besøkende gjennom denne dynamiske plattformen og til å lede an i arbeidet med bærekraftig, teknologisk utvikling", legger Kirkegaard til.

Utforsk det nye nettstedet www.daxaro.com og oppdag synergien mellom teknologi og design som ligger til grunn for Daxaro Groups visjon.

Slutt på pressemeldingen

Bli med

Meld deg på nyhetsbrevet
Hold kontakten med Daxaros verden av innovasjon. Abonner for å få nyheter om prosjektene våre som former fremtidens design og teknologi.
Meld meg på
Takk skal du ha! Vi har mottatt innsendingen din!
Oops! Noe gikk galt da du sendte inn skjemaet.